Dolar 32,5681

Çar

-3°
DEVA Türkiye’nin zirvesinde!

Demokrasi ve Atılım (DEVA) Partisi lideri Ali Babacan’ın “Türkiye’nin DEVA’sı” afişi, Türkiye’nin en yüksek noktası Ağrı Dağı’nın zirvesine çıktı.

• Ege Postası
  • 25.08.2021 - 10:17

DEVA Partisi İzmir İl Seçim İşleri Başkanı Onur İnci, bugüne kadar hiçbir siyasetçinin yapmadığını yaparak Ağrı Dağı’na tırmandı ve üzerinde lideri Ali Babacan’ın fotoğrafının bulunduğu “Türkiye’nin DEVA’sı Ali Babacan” afişini zirveye taşıdı. DEVA Partisi İzmir İl Başkanı Seda Kaya Ösen de Onur İnci’yi kutlayarak, gösterdiği davranıştan büyük gurur duyduklarını söyledi. DEVA Partisi Genel Başkanı Ali Babacan ise İnci’yi telefonla arayarak kutladı.

DEVA Partisi İzmir İl Seçim İşleri Başkanı Onur İnci, Ağrı’nın Doğubeyazıt ilçesine giderek tırmanış grubuyla buluştu. İlk gün 3 bin 200 metredeki kampa çıkan grup, ertesi gün 4 bin 200 metreye çıkıp tekrar 3 bin 200 metredeki kamp alanına inerek aklimatizasyon (yüksek irtifaya uyum sağlayarak o çevresel koşullarda zindeliği sürdürme) yaptı. Üçüncü gün sabah tekrar 4 bin 200 metreye çıkarak gece saat 02:00’ye kadar tırmanış için bekledi.

Adım adım zirveye…

Gece saat 02:00’de harekete geçen grup zirve tırmanışına başladı. Oksijen azlığı nedeniyle grup üyelerinden bazıları geri dönerken Onur İnci hedefine kilitlendi. DEVA Partisi İzmir İl Seçim İşleri Başkanı İnci, “4 bin 800 metre sonrası artık her 10-15 adımda bir nefes alıştırıyorduk. Sabah saat 06:00 civarında tırmanışın en tehlikeli bölümü olan buzul platforma geldik. Kramponlarımızı giyerken tipi başladı, görüş mesafesi iyice düştü. Rehberimizin tecrübesi sayesinde zirveye doğru her 5 adımda durup soluklanarak devam ettik. Kirpiklerim, kaşlarım buz tutmuştu. Ama daha ilk dağcılık deneyimimde 5 bin 137 metredeki zirveye varmak büyük heyecan ve mutluluk vericiydi” dedi.

Onur İnci, Türkiye’nin şu anda bir tipi atmosferi yaşadığına işaret ederken, “İçinde bulunduğumuz günlerde bizi zirveye taşıyabilecek rehberimiz, liderimiz Sayın Ali Babacan’ın Türkiye’nin umudu olduğuna dair afişi, fiziksel olarak Ağrı Dağı’nın zirvesine taşımak ve DEVA Partisi İzmir teşkilatının bir üyesi olarak “İzmir’in DEVA’sı hazır!” diye haykırabilmek, ayrı bir gurur ve mutluluk kaynağı oldu” diye konuştu.

Ösen: Gurur duyuyoruz

DEVA Partisi İzmir İl Başkanı Seda Kaya Ösen de, Seçim İşleri Başkanı İnci’yi kutlarken, şunları söyledi: “Onur kardeşimiz ile kendisinin hem sportif başarısından hem de parti olarak Türkiye’nin devası olma davamıza adanmışlığından gurur duyuyoruz. 2020 yılı Mart ayında kuruluşumuzu ilan ederek Türk demokrasi hayatında yerimizi aldığımız günden bu yana geçen kısa süreye rağmen liderimiz Ali Babacan’ın pozitif kişiliği, partimizin kapsayıcı ve çözüm odaklı yaklaşımı, polemiklerle ülkemizin ilerlemesine patinaj yaptırmak yerine aydınlık yarınlar için ürettiğimiz projelerle gündemde yer alışımızın karşılığını görüyoruz. Bizler de halkımızın gösterdiği teveccühe layık olabilmek amacıyla her geçen gün artan bir tempoyla çalışıyoruz. Yönetimde söz sahibi kadınlarla, gençlerle dinamik ve heyecanlı bir ekip olarak biz hazırız, Türkiye’nin DEVA’sı hazır.”

Yorum Yazın

Yukarıdaki alan boş bırakılamaz

Yorum yazma kurallarını okudum ve kabul ediyorum.