12 Eylül 2019 Perşembe - 14:33

Nurşen Öğretmeni bırakmak istemediler

İzmir'in Konak ilçesindeki Alsancak Melih Özakat İlkokulu 2-C sınıfı öğrencileri, öğretmenlerinin tayinin çıkması nedeniyle büyük üzüntü yaşadı. Gözü yaşlı öğrenciler, öğretmen Nurşen Yeşilbaş'a sarılıp bırakmak istemediklerini söylerken, veliler de öğretmenin gitmemesini istedi.

Nurşen Öğretmeni bırakmak istemediler
Facebook'ta Paylaş Twitte'da Paylaş Google+'da Paylaş Haberi Yazdır Arkadaşına Gönder Metni küçült Metni büyüt

Alsancak Melih Özakat İlkokulu 2-C sınıfı öğretmeni Nurşen Yeşilbaş, bir yıldır görev yaptığı okulundan gözyaşları içerisinde ayrıldı. 28 yıllık sınıf öğretmeni Yeşilbaş, 12 Eylül Çarşamba günü başka bir okula atamasının yapılmasıyla öğrencilerine veda etmek zorunda kaldı. Okul sıralarına ilk kez geçen yıl oturan öğrencileri ise, öğretmenlerinden ayrılmanın üzüntüsünü yaşadı.

Oğlu Mustafa Özkurt'un öğretmenini çok sevdiğini anlatan velilerden Dilek Özkurt, bu karar karşısındaki şaşkınlıklarını dile getirerek, "Bugün bu atama kararını öğrendik. Öğretmenimizin gideceğini bilseydik belki çocuğumuzu başka okula alırdık. Bütün alışverişlerimizi yaptık. Şimdi öğretmenimizin gitmesini istemiyoruz" dedi. Özkurt ve Veli Aliye Bozdemir, öğretmenin bazı velilerle yaşanan anlaşmazlık nedeniyle tayininin çıktığını öne sürdü. (DHA)

ÖNCEKİ HABER   SONRAKİ HABER
Ege'de kuvvetli ve hamleli fırtına ile sağanak uyarısı
 
Urla'da kurtuluş coşkusu
YORUMLAR
Toplam 15 yorum var, 10 adet görüntüleniyor. Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 
Kadriye Gündoğdu 19 Eylül 2019 Perşembe 21:07

Nurşen öğmenimiz Aydın'da 4 yıl boyunca çocuğumun öğretmeniydi. Değil şiddet uygulamak kötü bir kelime bile kullanmadı.Mükkemel bir eğitimci olduğunu düşünüyorum.Gerek çoçuklarımıza verdiği eğitimle gerek hayata dair kazandırdıklarıyla.Hayatımızda derin iz bıraktı.Şimdi gazete sayfalarında okuduğum haberler beni çok üzdü.Böyle bir iftiraya maruz kaldığı için çok üzgünüm.Bu haksızlığın sonuçlanacağından eminim.sonunda herkes hak ettiği yeri bulacak ??????

Yorumu oyla      0      0  
Veli 19 Eylül 2019 Perşembe 14:38

Verilen tayin kararı öğretmeni korumak amaçlıdır,bu kadar tatsızlığı çıkaran kişilerden uzaklaşması için verilmiştir.şiddete dair değinilmiş yada onaylanmış tek kare bile yoktur.öğretmeninin yanında olan tüm sınıf gerekli yerlere dilekçe vererek iftiraların ve bu kişilerin yaptıklarını anlatmış ve şikayetci olmuştur. karara itiraz edildi kısa sürede görev yerine iade yapılacaktır.

Yorumu oyla      0      0  
Veli 19 Eylül 2019 Perşembe 13:14

Gerçekten ortada bir şiddet olacak ve biz kötü muamele yapılmasın diye sessiz kalacağız....kendi husumetleriniz yüzünden birine bu kadar iftira atabilen kişilerden ancak bu zihniyette bir fikir çıkar...kendi çocuğunu bile hırsının kurbanı edenlere neler anlatıyoruz.....

Yorumu oyla      0      0  
Veli 19 Eylül 2019 Perşembe 09:57

En çokta o şiddete uğradığına inandırılan veliye üzüldüm kimbilir neler anlatıldı kadına.her gün bana okul çıkışında telefonda senin çocuğuna şöyle yapılıyor böyle yapılıyor diye beynimi yıkayan o malum kişi onlarada mı aynısını yaptı.tabiki yaptı....

Yorumu oyla      0      0  
İsimsiz 19 Eylül 2019 Perşembe 09:52

Oraya imza atan 17 velinin neden bir çoğu atmak zorunda kaldık herkes attı bir sen kaldın,sürekli aranarak taciz edildik.ismini artık herkesin bildiği malum kişilerin oyununa geldik diyor acaba. Neden şimdi dilekçelerle yapılanları anlatıp şikayetçi oldular.bu 17 veli diyelim ki şiddete inandı ben soruyorum şimdi onlara siz nasıl anneler siniz nasıl çocuğunuza şiddet uygulayan birine aylarca çocuğunuzu yollarsınız.şimdi bütün veliler bütün okul neden aynı şeyi düşüyor acaba,bir kaç kişinin egosu için oldu bunlar diye.olay bir komplodur veliler örgütlendi inandırıldı bu malum kişi tarafından ama insanlar farkına vardı bunların düzmece olduğunu anladı.kişiler hakkında gerekli yerlere şikayette bulundu,hukuk mücadelesini başlattılar.Nurşen öğretmen en kısa sürede öğrencileriyle birarada olacak.

Yorumu oyla      0      0  
İzmir 19 Eylül 2019 Perşembe 09:28

Bizim hangi sınıf ve öğretmenden bahsettiğimiz ortada.17 imzayı yalanla dolanla imzalatıldıgına da değinelim lütfen.. Şiddet uygulanan çocuk falan yok ortada biz öğretmenimizden çooookk memnunuz. Memnun olmayan egolarını Bi türlü tatmin edemeyen o 5 veli alsın.. O zaman bütün problem ortadan kalkacaktır..

Yorumu oyla      0      0  
Veli 17 Eylül 2019 Salı 22:11

Pardon da Siz hangi okuldan ve öğretmen’den bahsediyorsunuz. ? Öğretmen 17 veli imzası ile şikayet edildi. Siz o imzayı atanlar değilmisiniz ? Yoksa aman benim çoçuğuma kötü muamele edilmesin de ben karışmayayım diyenlerden misiniz ? Çocuklar okula gitmek istemedi öğretmen in yaşattığı şeyler karşısında. Kabuslar gören travma yaşayan 1. Sınıf çocukalrından yani sabi sübyanlardan bahsediyoruz. Okullarımız ve Öğretmenlerimiz çocuklarımıza iyi eğitim verip örnek bireyler yetiştirmek için varlar. Okullar zaten kapasitesinin üstünde öğrenci ye hizmet etmek durumunda kalıyor. Bence milli eğitime şikayet ederek adrese uymayan öğrencileri kendi bölgelerinde eğitime devam etmeleri konusunda kanuna aykırı durumları düzelmeleri gerekiyor .

Yorumu oyla      0      0  
Esin 17 Eylül 2019 Salı 11:11

Bir velinin yalancı olduğu ortaya çıktı ve bu olaylar başladı