Dolar 46,5880
%0.04
Euro 52,9806
%-0.16
Altın 6.035,371
%0.1
Bist-100 14.259,75
%-0.5

Pzt

-8°

Sal

-12°

Çar

-3°
Seferihisar Belediye Başkanı gözaltında diyalize götürüldü!

Seferihisar Belediye Başkanı gözaltında diyalize götürüldü!

Seferihisar Cumhuriyet Başsavcılığı'nın yürüttüğü rüşvet soruşturması kapsamında gözaltına alınanların sayısı 25'e çıktı. Şüpheliler sağlık kontrolünden geçirildi, Seferihisar Belediye Başkanı Yetişkin'in diyaliz tedavisi için hastaneye sevk edildi.

  • Ege Postası
  • 25.06.2026 - 20:12
  • Güncelleme: 25.06.2026 - 21:37

İzmir'de Seferihisar Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından yürütülen rüşvet soruşturması kapsamında 26 kişi hakkında verilen gözaltı kararı sonrası sabah saatlerinde yapılan operasyonda Seferihisar Belediye Başkanı İsmail Yetişkin ile Balçova Belediye Başkanı Onur Yiğit'in aralarında bulunduğu 24 kişi gözaltına alınmıştı. Gözaltı alınanların sayısı, gün içinde 25'e yükseldi.

DİYALİZ HASTASI BELEDİYE BAŞKANI HASTANEYE SEVK EDİLDİ

Gözaltındaki şüpheliler, işlemler kapsamında sağlık kontrolünden geçirildi. Seferihisar Belediye Başkanı İsmail Yetişkin'in mevcut sağlık sorunları nedeniyle diyaliz tedavisi almak üzere hastaneye sevk edildiği öğrenildi.

Balçova Belediye Başkanı Onur Yiğit ile diğer şüpheliler ise rutin sağlık muayeneleri için hastaneye götürüldü. Sağlık kontrollerinin tamamlanmasının ardından tüm şüpheliler yeniden emniyete getirildi.

Soruşturma kapsamında gözaltındaki kişilerin emniyetteki işlemlerinin sürdüğü bildirildi. Savcılık tarafından yürütülen dosyaya ilişkin inceleme ve delil toplama çalışmalarının devam ettiği belirtildi.

Yorum Yazın

Yukarıdaki alan boş bırakılamaz

Yorum yazma kurallarını okudum ve kabul ediyorum.

Yukarıdaki alan boş bırakılamaz
Yukarıdaki alan boş bırakılamaz
Yorumlar
Yeniden eskiye
Eskiden yeniye
Öne çıkanlar

Bu habere hiç yorum yapılmamış... İlk yorum yapan sen ol.