Dolar 46,4797
%0.03
Euro 53,0455
%-0.18
Altın 6.172,613
%-1.43
Bist-100 14.578,62
%-1.03

Pzt

-8°

Sal

-12°

Çar

-3°
Dağdan topladıkları mantarı yiyen dede ve torun hastanelik oldu

Dağdan topladıkları mantarı yiyen dede ve torun hastanelik oldu

Kütahya’da dağdan topladıkları mantarla yemek yapan dede ve torun, yemeğin ardından rahatsızlanınca hastaneye kaldırıldı.

  • Ege Postası
  • 22.06.2026 - 19:08
  • Güncelleme: 22.06.2026 - 22:45

Kütahya’da oturan K.Ü. (72) ile torunu N.Ü. (18), dağdan topladıkları mantarlarla Dumlupınar Mahallesi’ndeki evlerinde yemek hazırladı.

Yemeği yedikten bir süre sonra karın ağrısı ve rahatsızlık şikayetleri yaşayan dede ve torun, durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi.

İhbar üzerine eve gelen sağlık ekiplerince ilk müdahalesi yapılan K.Ü. ve torunu N.Ü. ambulansla Kütahya Şehir Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. (DHA)

Yorum Yazın

Yukarıdaki alan boş bırakılamaz

Yorum yazma kurallarını okudum ve kabul ediyorum.

Yukarıdaki alan boş bırakılamaz
Yukarıdaki alan boş bırakılamaz
Yorumlar
Yeniden eskiye
Eskiden yeniye
Öne çıkanlar

Bu habere hiç yorum yapılmamış... İlk yorum yapan sen ol.