YEREL YÖNETİMLER YEREL POLİTİKA İZMİR GÜNCEL SPOR POLİTİKA EKONOMİ DÜNYA KÜLTÜR - SANAT MAGAZİN RÖPORTAJ
12 Ağustos 2017 Cumartesi - 12:46

Eski başkan ve meclis üyesinden Yıldırım'a açık destek

Cumhuriyet Halk Partisi'nde yakalaşan kongreler öncesinde hareketliliğin en fazla yaşandığı ilçeler arasında olan Karşıyaka'da tablo netleşmeye başladı. Kongre öncesinde ilçe siyasetinin etkin isimleri, 2019'da ilçenin kaderini tayin edecek olası başkan adayı hakkında önemli değerlendirmeler yaptı.

Eski başkan ve meclis üyesinden Yıldırım a açık destek
Facebook'ta Paylaş Twitte'da Paylaş Google+'da Paylaş Haberi Yazdır Arkadaşına Gönder Metni küçült Metni büyüt

EGEPOSTASI- Son yerel seçimlerde yüzde 70'ere ulaşan oy oranıyla Türkiye'ye örnek olan Karşıyaka ilçesinde Cumhuriyet Halk Partisi'nin ilçe örgütü "Nasıl bir başkan adayı olmalı?" sorusuna yanıt arıyor. İlçede konuşulan olası adaylar arasında ise ağırlık mevcut Başkan Uğur Yıldırım'dan yana çıktı. 

ESKİ BAŞKAN DURAK: DESTEKLERİZ

Mevcut Başkan Uğur Yıldırım'ın olası adaylığını yorumlayan Karşıyaka Belediyesi Eski Başkanı Cevat Durak, önümüzdeki seçimde kendisine destek verebileceklerini kaydederek, "İlçe Başakna adayının kim olacağını konuşmak için henüz çok erken. Ancak, hep söylediğim bir şey vardı. day çıkarmadık, bu süreçten geri duracağız. Partimiz için kim olursa olsun arkasında olacağız demiştik. Mevcut yönetimin de arkasındayız. İlçe başkanı ve yönetiminin başarısı seçimde elli olacaktır. Örgütü kucaklayan yönetimi herkes gibi bizler de destekleriz" dedi. 

AKTOP: YILDIRIM BAŞARILI, ARKASINDAYIZ

Mevcut başkan Yıldırım'ın iki yılını başarılı bulduğunu dile getiren Karşıyaka Belediyesi Eski Meclis Üyesi Serdar Aktop, ise şunları söyledi: "İlçe yönetiminin seçildiğinden bu ayana iki yıllık görev süresi doluyor. Başkan Yıldırım'In geçmişteki görev süresine baktığımızda, çalışkan ve başarılı olduğunu düşünüyorum. Gerek örgütteki duruşu, gerek mezhepçilikten uzak, adamcılık yapmayan, ekipçilikten uzak önetim anlayışı ile örnek bir çalışma segiledi. Her zaman parti çıkarları ön plana alarak çalıştı. Üye olsun olmasın, kapısı her zaman herkese açık bir başkandı. Geçtiğimiz haftalarda Cevat Durak ile kendisine gerçekleştrdiğimiz ziyarette aday olduğu takdirde kendisine destek olacağımızı belirtmiştik. Başkan olan kimse yaptığı üye sayısıyla değil, çalışmalaıyla örnek olmalıdır. Partiye verdiği emekle, birikimiyle bu görevi yerine başarıyla getirmiştir. Kendisi şahsi çıkarlarını değil, partisini ve politikayı ön planda tutan, entellektüel birikime sahip bir adaydır. Bu parti içi yarıştır. Herkes aday olabilir. Ne kadar çok aday olursa, bu parti içi demokrasinin işlediğini de göstergesidir. Parti içindeki demokrasiyi ülkeye de taşıyacağız. Yeter ki delege özgür iradaesiyle oy kullansın. Sağlıklı bir üyelik sistemi ve sağlıklı bir ilçe, il örgütü, sağlıklı bir siyasi parti programı üretmenin önünü açar. Uğur Bey bence başarılı bir başkandır, partimize çok büyük katkı sağladı."

Aktop son olarak şunları ekledi; "2004-2014 dönemlerinde 2 dönem yaptığım belediye meclis üyeliği boyunca ilçe seçimlerine müdahil olup birçok ilçe başkanı ile çalıştım. Geçmişte görev yapan başarılı ilçe başlanlarım oldu. Ancak her dönemde bu bayrağı teslim alan başkan adayımızın ilçeyi, partiyi bir adım daha öne götürmesi gerekir. İşte Uğur Yıldırım Başkan da bunu son 2 yılda gerçekleştirmiştir."

ÖNCEKİ HABER   SONRAKİ HABER
Kiralık ve satılık konut fiyat artış şampiyonu İzmir
 
Sınırötesi hava harekatı! Hepsi imha edildi
YORUMLAR
Toplam 13 yorum var, 10 adet görüntüleniyor. Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 
Serdar Aktop 14 Ağustos 2017 Pazartesi 00:31

Unutmadan sprduğunuz son soruyuda cevap vereyim ,benim bu partiye emek harcayan ,emek vermiş her yöneticiye her üyeye vefa borcum vardır ama bu açıklama sadece benim düşüncem kimseyi bağlamaz sadece düşündüklerimi yazdım kimseyi yönlendirmedim

Yorumu oyla      0      0  
Serdar Aktop 14 Ağustos 2017 Pazartesi 00:28

Bu konu polemik haline geldi ama ben yine chp üyesi olarak üzerime düşen saygıyı yapıp cevap vereyim.1.dönemimde yani 2004 yerel seçimlerinde ön seçime girip 13.sıradan seçildim.2.dönem yani 2009 seçimlerinde takip etmediğiniz yada ilgili olmadığınız belli ön seçim olmadı .direk partinin belediye başkanı,büyükşehir belediye başkanı ,ilçe başkanı tarafından 11.sıradan meclis üyeliğine uygun görülüp yazıldım. 2014 seçimlerindede bilginiz olsun hüseyin mutlu akpınar başkan aday iken 4.sıradan yazıldım ama son gece çıkarıldım bunu bütün chp lli arkadaşlarımızın büyük çoğunluğu bilir şimdi size soruyorum bu kadar da partiye hiç katkısı olmayan bir kişiyi yazmaları tesadüfmü, sizce her neyse size bir şey kanıtlamak zorunda değilim ama aldığım terbiye bu cevap verme zorunluluğunu getirdi..bir somut örnek isterseniz vereyim partiye bilinçli eğitimli(tahsille alakadı yok)çalışan yeni tek üye bile kazandırmak katkı değilmidir .ilçeden öğrenebilirsiniz geçen hafta 30 arkadaşımızı üye yaptırdım yinede katkı kelimesini bana açıklarsanız size cevap verebilirim arkadaşım saygı benden

Yorumu oyla      0      0  
karşıyaka lılar 13 Ağustos 2017 Pazar 17:23

serdar aktop beyefendi siz CHP ne kat?ı koydunuz, lütfen açıklarmısınız 1 tane somut örnek yeterli olacaktır.ayrıca siz kime olursa olsun hangi aday adayına destek vermeniz bize göre katkı sağlamaz şu var tabiki her partili görüşunü beyan edebilir bu herkesin doğal hakkıdır buna saygı duyarız. şunu sormadan edemicez birde meclis üyeliğinizde 2 dönem içinde seçim heyecanı yaşadınızmı eğilim yoklaması ilemi yoksa ön seçimle mi seçildiniz.He birde atama yönteminimi tercih ettiniz. Bu açıklamayıda size gorev veren eski belediye başkanınıza vefa olarak mı yaptınız.Bunlarıda açıklar iseniz partili yoldaşlarımız aydınlanmış olur saygılar.

Yorumu oyla      0      0  
Ksk 13 Ağustos 2017 Pazar 13:19

Bir partide eğer insanlar doğru yanlış özgür olarak düşüncelerini açıklarken eleştiriliyorsa bu demokrasiyi içine sindirememiş o kişiyi bağlar .selam isimli arkadaş siz uğur başkanın geçirdiği 2 dönemden bihaber birisi olduğunuzu zaten yazdığınız partiye ne katmış sözüyle zaten kanıtlıyorsunuz.ayrıca serdar aktop bir veteriner hekim yıllarca oda başkanlığı yapmış kariyere ihtiyacı olmayan bir insan ve şunuda söylemeliyim geçmişte sizin chpli bir belediyenin veterinerlik anlamında yaptığı etkinliklerede katılmadığınız malüm bu anlamda neler katmış olduğunu geçmişteki belediye çalışma arkadaşlarına sorun ablatsınlar size bu arada korkunun ecele faydası yok uğur başkanımız gimbür gümbür geliyor

Yorumu oyla      0      0  
SERDAR AKTOP 12 Ağustos 2017 Cumartesi 23:18

Selam rumuzlu arkadaşım en başta şunu belirtmeyi zorunluluk olarak görüyorum,madem bir eleştiri getireceksiniz o zaman isminizi açık yüreklilikle yazmanız gerekirdi bu platformda haydar dümene yazı yazmıyorsunuz rumuz kullanıyorsunuz korkunuz neden ve kimden?ayrıca konu serdar aktop un bu partiye kattıkları neler değil önümüzdeki süreçteki delege seçimlerinde her partilim gibi özgür irademle düşüncelerimi belirttim.ama bellili sizin sorununuz farklı hazımsızlık bununla ilgili bir hekim olarak tedavi olmanızı öneririm ilerde çok daha büyük hazımsızlık problemi yaşayabilirsiniz .iyi bir partili olsanız zaten benim neler kattığımı zaten bilirdiniz ama yinede anlamamakta zorlanıyorsanız yapacak bir şey yok

Yorumu oyla      0      0  
Murat 12 Ağustos 2017 Cumartesi 22:00

Hepiniz teslim olmuşsunuz. Uğur yıldırım partiyi 1 adım öteye götürmedi. İlçe Başkanı olamadı sadece belediye başkanının kuzeni olmaktan başka bir özelliği Yok.

Yorumu oyla      0      0  
Serdar Aktop 12 Ağustos 2017 Cumartesi 21:42

Serdar Aktop un bu partiye neler kattığını bilmiyorsanız veya öğrenmek istiyorsan arkadaşım ilk önce açık yüreklilkle ismini oraya yazacaksın ,sonrada üyesi olduğun partinin her bireyinin düşüncesine doğru veya yanlış saygı duymayı bileceksin ,bilmiyorsanda parti okulları var gidip öğreneceksin yinede tatmin olmazsan geleceksin ben sana anlatscağım

Yorumu oyla      0      0  
12 Ağustos 2017 Cumartesi 20:55

Cevat durak artık biraz geride dursa karışmasa iyi olur.yeter artık iki dönem belediye başkanlığı yaptınız zaten bir daha olma gibi şansınız Yok.iki kuzen Başkan siyasete hiç doğru değil.sanki Karşıyaka siyasetinde kimse yokmuş gibi.

Yorumu oyla      0      0  
Ikbal Erdogan. 12 Ağustos 2017 Cumartesi 20:06

Baskani tartismaya acmak yeni arayislara girmek hatadir Secim sonuclari ortadir. Baska aday dusunmek bile basariyi kiskanmaktir.

Yorumu oyla      0      0  
Tayyar 12 Ağustos 2017 Cumartesi 19:01